Viktiga meddelanden!

Då var det dags!
Vi lämna den här bloggen och går över till den nya.
Vi låter allt material ligger kvar här ifall ni vill se eller ladda ner de gamla bilderna.

Hemos comenzado con una nueva página (Blogg).


måndag 30 januari 2012

Spanskgrupp /grupo de Español Samling / Veckans rim

Reuniòn /samling
En mi cara redondita,
tengo ojos y naríz y también tengo una boca para cantar y reir.
Con los ojos veo todo.
con la naríz hago !achis!
y,con la boca,yo como cucharones de maní.


Barnen ritar sitt eget ansikte.


Jag är glad / Yo estoy contenta.


I mitt ansikte har jag ögon, näsa och mun / mi carita tiene  ojos naríz y boca.


Este es papá con Simóm y mamá.
Det här är pappa .Simón och Mamma
Mi carita está contenta
Jag känner mig glad.




Sagan om Mamma Mu


Gemensam samling .
 Veckans rim : Djurens Fest:
Nu ska här bli fest sa en....
Får vi mat månntro sa en ......
Javisst var så goda  sa en ......


Djurens Fest!


Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar